Çatdırılma və ödəmə
Çatdırılma
- Çatdırılma göstərilən ünvana saat 10:00-18:00 aralığında həyata keçirilir.
- Çatdırılma üçün razılaşdırılmış vaxtda göstərilən ünvanda olmağınız vacibdir.
- Kuryer yola düşməzdən təxminən 1-2 saat əvvəl sizinlə əlaqə saxlayır.
- Onlayn sifariş təsdiqləndikdən sonra çatdırılma vaxtı üçün müştəri ilə əlavə əlaqə qurulacaq.
- Müştəri təklif edilən gündə məhsulu qəbul edə bilməzsə, məhsul 7 gün ərzində saxlanılır. Bu müddət bitdikdən sonra sifariş ləğv edilir.*
*Bu qayda yalnız ödəniş edilməmiş sifarişlərə və bütün çatdırılma növlərinə aiddir.
Sifarişin Təhvil Verilməsi
- Çatdırılma, dəhlizlərdə və keçidlərdə maneə olmadığı halda ünvan daxilində yerinə yetirilir.
- Keçidlərin, qapıların, dəhlizlərin ölçüləri məhsulun qablaşdırmasından ən azı 5 sm böyük olmalıdır.
- Əgər şərait məhsulun daşınmasına imkan vermirsə, məhsul ünvanın ən yaxın nöqtəsinə təhvil verilir.
- Kuryer:
- Ərazi təmizliyi və obyektlərin yer dəyişməsi ilə məşğul olmur.
- Məhsulların istifadə qaydaları, quraşdırılması və tənzimlənməsi barədə məsləhət vermir.
- Sifarişin qəbul zamanı:
- Məhsulun xarici görünüşünü və qablaşdırmasını,
- Məhsul sayını,
- Komplektasiyanı və sənədlərin mövcudluğunu yoxlamaq hüququnuz var.
- Çatdırılma zamanı sifariş yalnız müvafiq şəxsə və ya onun adından məlumat verən şəxsə təhvil verilir.
- Sifariş sənədlərin imzalanması ilə tamamlanmış sayılır. Sənədlər həmçinin elektron formada təqdim edilə bilər.
- Azərbaycan Respublikasının hüdudlarından kənara çatdırılma həyata keçirilmir.
Çatdırılma Müddəti
Bakı, Sumqayıt, Xırdalan:
- Kiçik ölçülü sifarişlər (anbarda mövcuddursa) və 14:30-a qədər verilmiş sifarişlər həmin gün Bakı şəhəri daxilində çatdırıla bilər.
- Böyük ölçülü sifarişlər mərkəzi anbardadırsa 2 gün ərzində çatdırılır, digər anbarlardan çatdırılma müddəti uzana bilər.
Regionlar:
- Məhsulun regional mağazada və anbarda mövcudluğundan aslı olaraq 3 gün ərzində.
- Digər mağaza və anbarlardan satış edilərsə müddət uzana bilər.
Çatdırılma Qiyməti
- Sifariş məbləği 50 AZN-ə qədər olduqda çatdırılma 3 AZN təşkil edir.
- 50 AZN-dən yuxarı sifarişlərdə çatdırılma ödənişsizdir.
- Dəqiq ünvanı olmayan və ya təhvil şərtləri uyğun olmayan sifarişlər üçün çatdırılma həyata keçirilmir.
- Əlavə olaraq paket üçün ödəniş tutula bilər - ölçüsündən asılı olaraq 0.10-dan 0.50 AZN-ə qədər. Məbləğ ümumi hesab-fakturaya daxil edilir.
- Sifarişi rəsmiləşdirən istifadəçi göstərilən çatdırılma şərtləri ilə avtomatik olaraq razılaşmış sayılır.
Ekspress Çatdırılma
Rəqəmsal və Kiçik Məişət Texnikası
- Qiymət: 19.99 AZN
- Bakı, Sumqayıt, Xırdalan:
- 17:00-a qədər sifarişlər həmin gün,
- 17:00-dan sonra verilən sifarişlər növbəti gün çatdırılır.
- Quba, Gəncə, Masallı, Bərdə, Qəbələ, Naxçıvan, Saatlı:
Məhsullar ərazi üzrə mağaza və ya anbardadırsa növbəti gün çatdırılır. Digər mağaza və anbarlardan ekspress çatdırılma mümkün olmur.
Böyük Məişət Texnikası
- Qiymət: 19.99 AZN
- Bakı, Sumqayıt, Xırdalan: Növbəti gün.
- Quba, Gəncə, Masallı, Bərdə, Qəbələ, Naxçıvan, Saatlı:
Məhsullar ərazi üzrə mağaza və ya anbardadırsa növbəti gün çatdırılır. Digər mağaza və anbarlardan ekspress çatdırılma mümkün olmur.
Mebel
- Bakı, Sumqayıt, Gəncə üçün:
- Quraşdırılmayan məhsullar: Ekspress çatdırılma qiyməti 40 AZN.
- Quraşdırılması tələb olunan məhsullar: Çatdırılma və quraşdırılma birlikdə 109.99 AZN.
- Sifarişlə hazırlanan mebel məhsulları istehsalı tamamlandıqdan sonra standart müddətdə çatdırılır.
Naxçıvana Çatdırılma
- Naxçıvan mağazası və anbarından alınan məhsullar 3 gün ərzində Naxçıvan şəhəri və rayonlara çatdırılır.
- Digər mağazalardan satışa vurulan smartfon:
- Naxçıvan şəhərinə 3 gün,
- Rayonlara 5 gün ərzində çatdırılır.
- Digər mağazalardan satışa vurulan müxtəlif kategoriyalı məhsullar: 14 gün ərzində çatdırılır.
Qarabağa Çatdırılma
- Bütün növ məhsulların ay ərzində 2 dəfə (ay ortası və sonu) çatdırılması edilir.
- Çatdırılmalar icazə verilmiş rayonlar (Xankəndi, Şuşa, Laçın, Zəngilan, Qubadlı, Cəbrayıl, Xocalı, Ağdərə) üzrə olacaqdır.
Mümkün Gecikmələr
- Fövqəladə hallar, əlverişsiz hava şəraiti və digər səbəblərlə çatdırılmalarda gecikmələr yarana bilər.
Ödəniş Üsulları
- Bank kartı ilə onlayn ödəniş
- "Kontakt"dan hissə-hissə ödəniş
- KapitalBank (BirBank) taksit kartı
- Unibank (Albalı, UCard) taksit kartı
- Leobank taksit kartı
- ABB (TamKart) taksit kartı
- Bank of Baku (BolKart) taksit kartı
- Yapı Kredi Bank (WorldCard) taksit kartı
- Sifarişi təhvil alarkən bank kartı ilə və ya nağd ödəniş
- Apple Pay və Google Pay
Sifarişin Kargomatla çatdırılma ilə rəsmiləşdirilməsi prosesi
“Kargomat” çatdırılma üsulu aşağıdakı şərtlər yerinə yetirildikdə aktiv olur:
- səbətdəki məhsullar Kargomatla çatdırılmanı dəstəkləyən kateqoriyalara* aiddirsə.
- ödəmə üsulu kimi onlayn kartla ödəniş və ya Birbank və Leobank taksit kartları ilə ödəniş seçilibsə.
*Kargomatla çatdırılmanı dəstəkləyən kateqoriyalar
| Telefonlar | Smartfonlar / Oyun smartfonları / Düyməli telefonlar / Stasionar telefonlar |
| Smart qadjetlər | Smart saatlar / Smart qolbaqlar / Qol saatları / Uşaq smart saatları / Saat aksesuarları |
| Planşetlər və el. kitablar | Planşetlər / Elektron kitablar / Qrafik planşetlər / Planşet aksesuarları |
| Qulaqlıq və audio | Bluetooth simsiz qulaqlıqlar / TWS simsiz qulaqlıqlar / Simli qulaqlıqlar / Oyun qulaqlıqları / Mikrofonlar |
| Qoruma (Telefoniya) | Qoruyucu şüşələr / Qoruyucu örtüklər |
| Enerji yığma (Telefoniya) | Simsiz enerji toplama cihazları / Powerbank / Adapterlər / USB-naqillər |
| Aksessuarlar (Telefoniya) | Selfie çubuqlar / Telefon tutacaqları / MagSafe aksesuarları / Açarlıqlar / Digər aksesuarlar |
| Daxiletmə cihazları (PC) | Mouse / Mousepad / Veb kameralar |
| Aksesuarlar (PC) | Notbuk üçün adapterlər / Notbuk çantaları / Ötürücülər |
| Videooyun avadanlıqları | Oyun manipulyatorları / Oyun periferiyası / Oyun diskləri |
| Yaddaş və toplayıcılar | Fleş kartlar / SSD və HDD kartlar |
| Kamera və aksesuarlar | Kamera və fotoapparatlar / Obyektivlər, linzalar, fleşlər və aksesuarlar |
Sifarişi necə rəsmiləşdirmək olar:
- Kargomatla çatdırılma üçün uyğun kateqoriyadan məhsulu səbətə əlavə et.
- Sifarişin rəsmiləşdirilməsi mərhələsinə keç və əlaqə məlumatlarını daxil et.
- “Çatdırılma üsulları” bölməsində “Kargomat” seçimini et.
- Açılan pəncərədə göstərilən siyahıdan özünə ən yaxın və rahat postamat nöqtəsini seç.
- Seçilmiş məntəqə avtomatik olaraq “Çatdırılma üsulları” bölməsində görünəcək.
- Ödəniş üsulu kimi saytda kartla ödəniş seç (Kargomat çatdırılmasında yalnız kartla ödəniş və ya Birbank və Leobank taksit kartları ilə onlayn ödəniş mümkündür).
- Ödəniş üçün tələb olunan məlumatları daxil et və sifarişi təsdiqlə.
Ödəniş uğurla tamamlandıqdan sonra operator sifarişi təsdiqləmək üçün səninlə əlaqə saxlayacaq.
Sifarişi necə əldə etmək olar:
- Məhsul seçdiyin postamata çatdırıldıqdan sonra sənə SMS bildirişi göndəriləcək. Bildirişdə sifarişi almaq üçün unikal kod (şifrə) göstəriləcək.
- SMS bildirişi aldıqdan sonra 24 saat ərzində seçdiyin postamata yaxınlaş.
- Postamat ekranında SMS-lə göndərilən kodu daxil et.
- Sənin sifarişin olduğu hücrə (göz) avtomatik açılacaq və məhsulu götürə biləcəksən.
Vacib qeyd! Əgər sifariş 24 saat ərzində götürülməzsə, o, avtomatik olaraq anbara geri qaytarılacaq.
Aylıq ödənişlərin həyata keçməsi
Aylıq ödənişlərimi necə həyata keçirə bilərəm?
- Terminal vasitəsilə
Aylıq ödənişləri şəhərdə mövcud olan MilliÖn terminallarından edə bilərsən.
Bunun üçün e-manat və million terminallarının əsas menyunun ikinci səhifəsində olan "Mağazalar şəbəkəsi və E-ticarət" qovluğuna daxil olub, "Kontakt"-ı seçməlisən. Daha sonra öz şəxsiyyət vəsiqənin FIN kodunu və müqavilə nömrəsini daxil edərək ödənişləri edə bilərsən.
- Onlayn şəkildə
Qeyd olunan linklə daxil olaraq ödəniş üsullardan birini istifadə edərək həyata keçirməyin mümkündür:
1. MilliÖn
2. portmanat
3. HESAB.AZ
-
Tətbiq vasitəsilə
1. Telefonunda MilliÖn tətbiqi (aplikasiya) mövcuddursa, həmin tətbiqdə "Xidmətlər" bölməsindən "Mağazalar şəbəkəsi və E-ticarət" qovluğuna daxil olaraq "Kontakt"-ı seçib, öz şəxsiyyət vəsiqənin FİN kodunu və müqavilə nömrəsini daxil edərək ödənişləri edə bilərsən.
Android cihazlar üçün: Play market million app
İOS cihazlar üçün: App store million app
2. Telefonununda ABB mobil tətbiqi (aplikasiya) mövcuddursa, həmin tətbiqdə "Ödənişlər" bölməsinə daxil olaraq – "Kredit" qovluğuna keçid edirsən. Burada "Kontakt"-ı seçib öz şəxsiyyət vəsiqənin FİN kodunu və müqavilə nömrəsini daxil edərək ödənişləri edə bilərsən.
Android cihazlar üçün: Play market ABB app
İOS cihazlar üçün: App store ABB app

Tətbiqə keçid üçün QR kodu skan edə bilərsən
3. Telefonunda BirBank mobil tətbiqi (aplikasiya) mövcuddursa, həmin tətbiqdə "Ödənişlər və Köçürmələr" bölməsinə daxil olaraq – "Bütün" qovluğuna keçid edirsən. Burada "Kredit" qovluğuna keçid alaraq "Kontakt"-ı seçib öz şəxsiyyət vəsiqənin FİN kodunu və müqavilə nömrəsini daxil edərək ödənişləri edə bilərsən.
Android cihazlar üçün: Play market BirBank app
İOS cihazlar üçün: App store BirBank app
FİN kod nədir?
FİN kod – şəxsiyyət vəsiqənin sağ aşağı küncündəki, axırdan birinci simvolu buraxmaqla, sonrakı 7 simvoldan ibarət koddur.
Yeni şəxsiyyət vəsiqələrində Fərdi İdentifikasiya Nömrəsi (FİN kod) vəsiqənin üzərində qeyd olunub.

Müqavilə nömrəsi nədir?
Əldə etdiyin məhsula aid ödəniş cədvəlində qeyd olunan rəqəmlər toplusudur (Bunu izah etmək üçün şəkil yerləşdiriləcək). Əgər ödəniş cədvəli hazırda səndə deyilsə, müqavilə nömrəsini öyrənmək üçün *6060 Çağrı Mərkəzimizə zəng edə, 050 828 60 60 WhatsApp nömrəmizə və ya sosial şəbəkələrdən bizə mesaj yaza bilərsən.
Taksit kartı ilə sizdən məhsul əldə etmişdim, aylıq ödənişimi necə edim?
Taksit kartı ilə əldə olunan məhsul nağd alış olduğu üçün sən aylıq ödənişi banka edirsən. Bu halda ödənişi həyata keçirmək üçün taksit kartını əldə etdiyin müvafiq banka müraciət etməlisən.